Ανακοίνωση Οργάνωσης Εκπαιδευτικών του ΝΑΡ

 

Ανακοίνωση της οργάνωσης εκπαιδευτικών του ΝΑΡ για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση

Μένουμε ενεργοί στη Σκέψη και στη Δράση!

Αγωνιζόμενοι για τα δικαιώματα του κόσμου της εργασίας, αλληλέγγυοι με τους μαθητές μας!

Η πανδημία του κορονοϊού που εξαπλώνεται σε όλον τον πλανήτη, ούτε τυχαίο γεγονός είναι, ούτε αναπάντεχος Αρμαγεδώνας. Αναπτύσσεται στο βαθιά μολυσμένο σώμα από τον ιό του κέρδους, καπιταλισμού της εποχής μας. Μεγαλώνει στα συντρίμμια της περιβαλλοντικής καταστροφής, γιγαντώνεται στις άθλιες συνθήκες υγιεινής στις μεγάλες μητροπόλεις, εξαπλώνεται με τις τεράστιες κοινωνικές ανισότητες και της υποβάθμισης σε βαθμό κατάρρευσης των δημόσιων συστημάτων πρόληψης και υγείας!

Ενώ μιλούν για “ατομική ευθύνη”, οι “φύλακες - άγγελοι” της υγείας μας όχι μόνο δεν κάνουν τίποτε γι΄αυτή, αλλά, από τη μια, μοιράζουν αφειδώς δισεκατομμύρια στους “πυλώνες” του συστήματος, τους επιχειρηματίες που δε θυσιάζουν ούτε ένα ευρώ από τα τεράστια κέρδη τους κι από την άλλη σχεδιάζουν μια νέα λεηλασία του μόχθου των εργαζόμενων και του λαού και μάλιστα σε αναστολή ουσιαστικά των ελευθεριών του.

  • Από τα 6,8 δισ ευρώ των έκτακτων μέτρων που ανακοίνωσε η κυβέρνηση, μόλις 200 εκατομμύρια πηγαίνουν για τη δημόσια υγεία, ενώ 1,36 δισ ευρώ για τα περίφημα 800 ευρώ – φιλοδώρημα στους δεκάδες χιλιάδες εργαζομένους που βρίσκονται τυπικά «υπό αναστολή σύμβασης», άσχετα αν πολλοί αναγκάζονται στη πράξη να εργάζονται στα κρυφά ώστε να τσεπώνουν τελικά οι εργοδότες τους αυτοί τα οχτακόσια ευρώ. Τα υπόλοιπα 4,7 δισ πηγαίνουν απευθείας στις επιχειρήσεις, κυρίως τις μεγάλες. Αν υπολογίσουμε και το γεγονός ότι αυτές απαλλάσσονται από τους μισθούς των εργαζομένων για το διάστημα που μένουν κλειστές, τότε το 90% του οικονομικού πακέτου στηρίζει απευθείας το κεφάλαιο. Παράλληλα:
  • Οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να παράγουν με κριτήριο τα κέρδη τους κι όχι τις κοινωνικές ανάγκες (π.χ. μάσκες, αντισηπτικά, αναπνευστήρες)
  • Ήδη μετράμε δεκάδες χιλιάδες απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα, καταγγελίες για αυθαιρεσίες, αλλαγή συμβάσεων εργασίας σε εκ περιτροπής εργασία, καθυστερήσεις πληρωμών.
  • Απαγορεύονται μεν οι περίπατοι στις παραλίες και σε ανοικτούς χώρους, αλλά χιλιάδες εργαζόμενοι συνωστίζονται σε εργασιακούς χώρους. Σε «καραντίνα» μπαίνουν τα εργασιακά δικαιώματα, όχι οι εργαζόμενοι. Χιλιάδες εργαζόμενοι συνεχίζουν να δουλεύουν κάτω από άθλιες συνθήκες σε επιχειρήσεις, στην καθαριότητα, στα super market, courier κλπ. Χιλιάδες πρόσφυγες είναι συνωστισμένοι στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, ενώ για πολλούς η «καραντίνα» σημαίνει φυλακή μέσα στην ίδια τους τη φυλακή. Το ίδιο συμβαίνει στους στρατώνες για τους φαντάρους που δεν τους επιτρέπεται η έξοδος, σε αντίθεση με τους αξιωματικούς.
  • Τα συνδικαλιστικά και πολιτικά δικαιώματα ουσιαστικά αναστέλλονται. Ούτε καν οι γιατροί δεν έχουν το δικαίωμα να διαμαρτύρονται δημόσια για τις τεράστιες ελλείψεις στη δημόσια υγεία, ενώ όσοι διεκδικούν να παρθούν μέτρα τώρα έρχονται αντιμέτωποι με την αστυνομία και τα πρόστιμα – για να μη μιλήσουμε για τον ιδιωτικό τομέα όπου επιβάλλεται πλήρης σιωπή.
  • Οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα τελούν υπό αναστολή, ενώ πληθαίνουν οι πληροφορίες για περικοπές των μισθών στο δημόσιο. Ειδικά στην εκπαίδευση, πατώντας στον «κοινωνικό αυτοματισμό» («οι εκπαιδευτικοί κάθονταν»), η κυβέρνηση προετοιμάζει το έδαφος νέων περικοπών στο ήδη ρημαγμένο εισόδημά μας.

Ταυτόχρονα, η κρίση είναι “χρυσή ευκαιρία” για τις επιδιώξεις του κεφαλαίου και της κυβέρνησης και στην εκπαίδευση. Αυτή τη στιγμή, πάνω από το 80% των μαθητών παγκόσμια βρίσκεται εκτός σχολείου. Τα μεγάλα think tank από την Παγκόσμια Τράπεζα μέχρι το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ και τον ΟΟΣΑ δηλώνουν ότι τώρα είναι η μεγάλη στιγμή για σοβαρές αναδιαρθρώσεις στην εκπαίδευση που πριν ούτε θα μπορούσαμε να φανταστούμε. Αυτό δείχνει και η πρόθεση της κυβέρνησης να καταθέσει εν μέσω πανδημίας το αντιδραστικό της πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση. Η εκτίναξη της ύφεσης, η τρομακτική αύξηση της ανεργίας, οι βαθιές αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις, θα είναι εκτός των άλλων, το έδαφος πάνω στο οποίο θα πατήσουν οι αναδιαρθρώσεις, σε ένα ήδη υπονομευμένο τοπίο διάλυσης της δημόσιας παιδείας.

Γιατί όλα αυτά που γίνονται ή θα γίνουν δεν ξεκινούν από το μηδέν. Το κεφάλαιο έχει αρχές και κατευθύνσεις στην πολιτική του, με βάση τους στόχους της αναπαραγωγής και της κυριαρχίας του. Αυτές δεν αναστέλλονται ακόμη και σε μία περίοδο βαθιάς, πολύπλευρης κοινωνικής κρίσης. Έτσι, προωθεί την εμπέδωση της «φιλανθρωπίας» και της ατομικής ευθύνης ή της άμεσης παρέμβασης του ιδιωτικού τομέα, της λεγόμενης «αυτονομίας» και της ατομικής διαδρομής, της διάλυσης κάθε συλλογικής συζήτησης για το σχολείο, της κυριαρχίας των «δεξιοτήτων», ειδικά αυτή την περίοδο με τη μορφή της «ψηφιακής δεξιότητας» και των έτοιμων εκπαιδευτικών πακέτων προς κατανάλωση αντί της στέρεας, ουσιαστικής, καθολικής γνώσης..

Η περίφημη εξ αποστάσεως «εκπαίδευση» έρχεται από την εργαλειοθήκη της σεμιναριακής κατάρτισης, με σοβαρά παιδαγωγικά προβλήματα στην εφαρμογή της, με άλυτα θέματα περιφρούρησης προσωπικών δεδομένων, αλλά και με το σοβαρό εμπόδιο του ψηφιακού αποκλεισμού εξαιτίας της ανυπαρξίας αξιόπιστων δικτύων ως αποτέλεσμα της ιδιωτικοποίησης των τηλεπικοινωνιών και την ταυτόχρονη έλλειψη εξοπλισμού και δυνατότητας χειρισμού και αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων από όλους. Η εξ αποστάσεως δεν αποτελεί διδασκαλία, δεν μπορεί να λειτουργήσει επαρκώς με παιδαγωγικά και επιστημονικά κριτήρια και να υποκαταστήσει τη ζωντανή διαδικασία της τάξης (κατάκτηση της γνώσης, αλληλεπίδραση, αλληλοβοήθεια, παραστατικότητα, φυσική/σωματική προσέγγιση κ.ά). Είναι ένα εργαλείο που μπορεί, κάτω από προϋποθέσεις, να λειτουργήσει επικουρικά με το μάθημα της ζωντανής τάξης, αλλά σε καμία περίπτωση αυτόνομα.

Το υπουργείο παιδείας και η κυβέρνηση επιδιώκουν να πείσουν πως όλα γίνονται εξαιτίας της πανδημίας. Στην πραγματικότητα όμως, εκμεταλλευόμενοι την αγωνία γονιών, μαθητών κι εκπαιδευτικών για το κλείσιμο των σχολείων, δράττονται της ευκαιρίας να επιταχύνουν τις αναδιαρθρώσεις και πολύχρονες στοχεύσεις τους στην κατεύθυνση της πλήρους μετάλλαξης του σχολείου σε χώρο παροχής «εκπαιδευτικών υπηρεσιών» και «δεξιοτήτων» και της προώθησης της αξιολόγησης εκπαιδευτικών και μονάδων χρησιμοποιώντας το πανοπτικό σύστημα πειθάρχησης που προσφέρουν οι ελεγχόμενες από το υπουργείο σύγχρονες και ασύγχρονες πλατφόρμες.

Ταυτόχρονα, εμπεδώνει σήμερα την πλήρη ελαστικοποίηση εργασιακού χρόνου, ωραρίων και διακοπών, με αποκορύφωμα την -εκφρασμένη με εγκυκλίους- πρόθεση του Υπουργείου να συνεχιστεί η εξ αποστάσεως και μέσα στις διακοπές του Πάσχα, να διδάσκεται και νέα ύλη κ.λπ. Ουσιαστικά βρισκόμαστε στο επικίνδυνο σημείο όπου θεσμοθετούν βήμα βήμα την χρήση της εξ αποστάσεως ως αποδεκτή μορφή εκπαίδευσης και διδασκαλίας και όχι ως εργαλείο και μας ζητούν να αποδεχτούμε την αντικατάσταση της φυσικής παρουσίας εκπαιδευτικών και μαθητών και της ζωντανής εκπαιδευτικής διαδικασίας ως μια καθόλα νόμιμη εκπαιδευτική, μορφωτική διαδικασία όχι μόνο για όσο θα είναι τα σχολεία κλειστά, αλλά και μελλοντικά. Όπως εξάλλου λέει και ο ίδιος ο ΟΟΣΑ «…..πρέπει να αξιοποιήσουμε την δυναμική της στιγμής για να αναμορφώσουμε προγράμματα σπουδών και περιβάλλοντα μάθησης σύμφωνα με τις ανάγκες του 21ου αιώνα» - όπου ανάγκες είναι φυσικά εκείνες του πλούτου και της εξουσίας.

Η σημερινή κατάσταση δείχνει περίτρανα το βασιλιά του εκπαιδευτικού μας συστήματος γυμνό.

Η εικόνα που προβάλλει το Υπουργείο Παιδείας είναι ότι μοχθεί για τους μαθητές. Όμως το μόνο για το οποίο μοχθεί είναι η προς τα έξω καλή του εικόνα, η προσπάθειά του να πείσει την κοινωνία ότι ακόμα και σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες «όλα πηγαίνουν καλά», όπως κάνουν και τα καθημερινά ανακοινωθέντα της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της επιδημίας.

  • Οι κοινωνικές ανισότητες οξύνονται. Χιλιάδες παιδιά φτωχών οικογενειών, μεταναστών, προσφυγόπουλα δεν έχουν αυτή τη στιγμή πρόσβαση στα στοιχειώδη της επιβίωσης και με δεδομένο ότι το χάσμα θα μεγαλώνει, αφού δεν υπάρχει καμία μέριμνα για την ενίσχυση αυτών των παιδιών. Καμία πρόβλεψη για παιδιά που τρέφονταν στο σχολείο ή στους βρεφονηπιακούς σταθμούς. Τα παιδιά των φτωχών οικογενειών που σπουδάζουν μακριά από το σπίτι τους διώχνονται από τις φοιτητικές εστίες στο όνομα της προστασίας από τον ιό.
  • Αμφισβητείται στην πράξη το αγαθό της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης για όλους με την περίφημη εξ αποστάσεων «εκπαίδευση», αφού ακόμα και δια στόματος της υφυπουργού Παιδείας δηλώνεται ότι το 20% των μαθητών μας δεν έχει πρόσβαση στα μέσα που αυτή απαιτεί. Σαν να μην φτάνει αυτό, παίζοντας επικοινωνιακά με την κοινωνία, ενώ τη μια μέρα ανακοινώνει ότι θα δώσει υπολογιστές σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, την επόμενη το αναιρεί, λέγοντας ότι θα δώσει στην σχολική μονάδα με αναλογία ένας υπολογιστής ανά 50 μαθητές – και όχι για όλα τα σχολεία!
  • Μετά από πολλές πιέσεις των εκπαιδευτικών σωματείων η κυβέρνηση αναγκάζεται να κάνει το αυτονόητο, να ανακοινώσει τη μείωση της ύλης των πανελλαδικών στα όρια της ύλης που είχε διδαχθεί πριν κλείσουν τα σχολεία. Όμως αμέσως μετά καταφτάνει νέα εγκύκλιος, με την οποία ορίζει τη δυνατότητα των σχολικών μονάδων στα πλαίσια της αυτονομίας(!;) «να καλύψουν και θέματα πέραν των επαναλήψεων της έως σήμερα διδαχθείσας ύλης». Στην ίδια εγκύκλιο αναφέρεται ότι «οποιαδήποτε θέματα καλυφθούν πέραν της ύλης που έχει διδαχθεί έως την ημερομηνία αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων δεν αποτελούν διδακτέα ύλη παρά μόνο εφόσον αυτά παραδοθούν και με δια ζώσης διδασκαλία στην τάξη μετά την επαναλειτουργία των σχολείων». Πρακτικά αναγνωρίζει ότι ακόμη και αυτή η ύλη που έχει ανακοινώσει, δεν έχει καλυφθεί σε αρκετές περιοχές, με ευθύνη της κυβέρνησης, εξαιτίας της καθυστέρησης της ανακοίνωσης της ύλης της Γ Λυκείου στην αρχή της χρονιάς και της πρόσληψης αναπληρωτών που σε κάποιες περιοχές έγιναν τον Φλεβάρη!
  • Σύμφωνα με δημοσιεύματα, προτίθεται να προχωρήσει στην κατάθεση νομοσχεδίου για τα σχολεία (τράπεζα θεμάτων, βάση του 10, αξιολόγηση εκπαιδευτικού και σχολείων), ενώ έχει βάλει την κοινωνία στο γύψο. Μια νέα μορφή δικτατορίας αναδύεται. Δε θα το επιτρέψουμε. Καμία νομοθετική πρωτοβουλία.
  • Ανοίγει η συζήτηση για μείωση των δαπανών για την Παιδεία και μειώσεις των προσλήψεων, αφού ο υπολογιστής μπορεί κάλλιστα να αντικαταστήσει τον εκπαιδευτικό. «Τα λεφτά φτάνουν μέχρι τον Ιούνη», λένε σε όλους τους τόνους, ενώ η Ευρωπαϊκή Ένωση συζητά για νέα δάνεια, αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά τον απάνθρωπο και ληστρικό χαρακτήρα της. Το είδαμε στα χρόνια των μνημονίων, θα το δούμε και τώρα: η δημόσια παιδεία, όπως και η δημόσια υγεία, θα είναι θύματα μιας δημοσιονομικής πολιτικής που μετά από το «Μένουμε όλοι σπίτι» για να σώσουμε το έθνος από τον ιό θα περάσουμε στο «Βάζουμε όλοι πλάτη» - δηλαδή οι εργαζόμενοι – για να σώσουμε τη χώρα από την οικονομική καταστροφή.

Σε όλα αυτά απαντάμε:

Δεν συναινούμε- Δεν υποτασσόμαστε στα σχέδια κυβέρνησης -Ε.Ε - ΟΟΣΑ - κεφαλαίου. «Μένουμε ενεργοί» και αγωνιζόμενοι. Δηλώνουμε ότι «δεν θα τα πούμε μετά». Τα λέμε τώρα, με όποιο τρόπο και με όσα μέσα διαθέτουμε.

Εμείς λέμε, μένουμε ενεργοί:

Στο πλάι των μαθητών μας που σε συνθήκες εγκλεισμού αγωνιούν ακόμα περισσότερο, σε πρωτόγνωρες συνθήκες, για το παρόν και το μέλλον τους. Με αλληλεγγύη και υποστήριξη σε όλους τους τομείς που νιώθουν την ανάγκη.

Στο πλάι των οικογενειών τους, που βιώνουν την ανασφάλεια της υγείας τους, των απολύσεων, της ανεργίας, των οικονομικών δυσκολιών.

Στο πλάι των γιατρών και του προσωπικού του νοσοκομείων που αγωνίζονται, στο πλάι των εργαζόμενων του ιδιωτικού τομέα που αυτή την περίοδο δοκιμάζονται.

Είναι καθήκον μας και αυτή την περίοδο να μην αναστείλουμε τον αγώνα για όλα όσα διακυβεύονται στην εκπαίδευση και στην κοινωνία.

Τα σωματεία των εκπαιδευτικών είναι ανάγκη να πάρουν πρωτοβουλίες εξωστρεφείς, που θα παρεμβαίνουν, που θα δείχνουν ότι μπορούμε να κάνουμε αυτό που επιβάλλει η περίοδος κόντρα στον εναγκαλισμό των κρατικών και κυβερνητικών κατευθύνσεων. Με περιεχόμενα που εμείς θα καθορίζουμε: για να ακυρώσουμε τις επιδιώξεις της κυβέρνησης να εμπεδωθεί σήμερα η μετάλλαξη του σχολείου, η αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων, για να ανατρέψουμε σήμερα επερχόμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης γύρω από τα παραπάνω, για να στηρίξουμε τους μαθητές μας να εξηγήσουν και να αντέξουν την καραντίνα, για να φωτίσουμε πλευρές της γνώσης και της πολιτιστικής δημιουργίας που το σχολείο αγνοεί με το κυνήγι της ύλης, για να μην νοιώσει κανένα παιδί αποκλεισμένο λόγω των οικονομικών ζητημάτων της οικογένειάς του, για να συμβάλουμε ώστε τα παιδιά να είναι σε θέση να διεκδικήσουν συλλογικά-αλληλέγγυα-μαχητικά κόντρα στο κουτσούρεμα των δικαιωμάτων που έρχεται στο όνομα του ιού και της κρίσης που επιταχύνει. Σε σύνδεση με σωματεία και συλλογικότητες, που δίνουν τη μάχη σε χώρους δουλειάς και στις γειτονιές. Με αγωνιστικές δράσεις, ενημέρωση, αντιμαθήματα, συζητήσεις.

Από την πρώτη στιγμή της κρίσης, οι δυνάμεις του ΝΑΡ στην εκπαίδευση και πολλοί εκπαιδευτικοί της αντικαπιταλιστικής αριστεράς πήραν πρωτοβουλίες και συμμετέχουν δίνοντας τη μάχη για όλα τα παραπάνω: επιμείναμε και επιμένουμε να έχουμε επαφή με τους μαθητές μας και τους γονείς τους μέσα από πολυποίκιλους δρόμους. Δίνοντας τη μάχη σε όλο το μέτωπο από την διατήρηση της επαφής με το σχολείο όσο και για τη δημιουργική όσο το δυνατόν αξιοποίηση του χρόνου τους. Πολλά εκπαιδευτικά σωματεία σε όλη τη χώρα προχώρησαν σε συγκεκριμένες ενέργειες δημοσιοποίησης εκπαιδευτικού και πολιτιστικού υλικού κατάλληλου για μια τέτοια ιδιότυπη περίοδο. Με παρέμβαση στα εκπαιδευτικά περιοδικά και ιστοσελίδες που συμμετέχουμε. Με πρωτοβουλίες αλληλεγγύης και στήριξης των εργαζομένων που πλήττονται αυτή την περίοδο είτε μέσω των σωματείων μας είτε μέσω πρωτοβουλιών σε επίπεδο γειτονιάς.

Παράδειγμα μιας τέτοιας προσπάθειας ήταν και η συμμετοχή δεκάδων εκπαιδευτικών σωματείων στις κινητοποιήσεις για την Υγεία εμπλέκοντας στη διαδικασία όχι μόνο τα μέλη τους με τη φυσική τους παρουσία σε νοσοκομεία, αλλά και με πρωτοβουλίες στα σχολεία με ζωγραφιές και κείμενα παιδιών για τη μάχη της υγείας.

Όσο λοιπόν κι αν η κυβέρνηση μιλά για «ατομική ευθύνη» συνεχίζουμε να λέμε:

Οι ανάγκες και τα δικαιώματα στην υγεία, στην παιδεία και τη ζωή των εργαζομένων και του λαού πάνω από όλα!

Για να ικανοποιηθούν αυτές οι ανάγκες, πρέπει να μπει τέλος στα ματωμένα πλεονάσματα, με απειθαρχία-ανατροπή των μνημονιακών δεσμεύσεων τώρα! Παύση πληρωμών του χρέους και διαγραφή του, ανατροπή του δημοσιονομικού συμφώνου και των περιορισμών της ΕΕ, έξοδος από τη λυκοσυμμαχία του κεφαλαίου που για μια ακόμη φορά δείχνει το αποκρουστικό της πρόσωπο . Όχι στα προγράμματα εξοπλιστικών δαπανών. Γιατί πλούτος υπάρχει. Αρκετός για να ικανοποιηθούν όλες μας οι ανάγκες! Αρκεί να μπει στο κέντρο ο άνθρωπος και όχι τα κέρδη!

Ταυτόχρονα, είναι ευκαιρία και ανάγκη να αντιστρέψουμε τη συζήτηση, να μιλήσουμε για το τι παιδεία θέλουμε και σε ποια κοινωνία. Μια παιδεία χειραφετητική, που θα απελευθερώνει από την άγνοια, την ημιμάθεια, τα δεσμά του σκοταδισμού και του αγνωστικισμού που εξαπλώνονται με αφορμή την επιδημία. Μια παιδεία καθολική, δημόσια και δωρεάν, μακριά από τις επιταγές του κεφαλαίου και των υπερεθνικών οργανισμών. Σε μία κοινωνία που ο πλούτος που παράγουν οι εργαζόμενοι θα είναι δικός τους. Γιατί αν κάτι μας μαθαίνει ο κορονοϊός, είναι ότι αν δεν απαλλαγούμε από το άρρωστο σύστημα του κέρδους και της εκμετάλλευσης, θα ζούμε συνεχώς με φόβο, αγωνία, άγχος, ανασφάλεια.

Ή θα νικήσει ο φόβος και ο ιός του κέρδους και της αδιέξοδης ατομικής λύσης ή θα νικήσει ο συλλογικός αγώνας, η αλληλεγγύη και η απελευθέρωση από τα δεσμά του καπιταλιστικού συστήματος και του σύγχρονου ψηφιακού Μεσαίωνα.

Μέσα στις μεγάλες προκλήσεις ξαναγεννιούνται οι κοινωνίες ή βυθίζονται ακόμα πιο βαθιά!

Εμείς διαλέγουμε να αγωνιστούμε για να ξαναγεννηθεί η δυνατότητα της ανθρωπότητας να ζήσει σε μια κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, κοινωνία των ελεύθερα συνεταιριζόμενων παραγωγών, με ισότητα, δικαιοσύνη, αλληλεγγύη, χειραφέτηση και κοινωνική απελευθέρωση.

Εκπαιδευτικοί του ΝΑΡ για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση, Απρίλης 2020